Covid19

PROCEDURA PRZYJĘĆ PACJENTÓW ZWIĄZANA Z PANDEMIĄ COVID 19 OBOWIĄZUJĄCA OD 26.06.2020

 

W związku z sytuacją EPIDEMII, związaną z wirusem SARS-Cov-2, naszym nadrzędnym celem jest maksymalne zminimalizowanie zagrożenia dla naszych pacjentów i pracowników. Zgodnie z zaleceniami wprowadziliśmy w naszej klinice i utrzymujemy specjalne procedury bezpieczeństwa, do których prosimy o zastosowanie się zarówno naszych pracowników jak również naszych pacjentów.

W celu umówienia wizyty lub wstępnej konsultacji można się z nami skontaktować:

a) e-mailem – gabinet@proortodont.pl
b) telefonicznie – 791 876 888
c) przez formularz lub chat na Proortodont lub na profilu Facebook

Pacjenci, którzy będą mieli wyznaczone terminy wizyt, proszeni są o zwrócenie uwagi na obecny stan zdrowia – należy sprawdzić czy nie występują objawy przeziębienia takie jak: podwyższona temperatura, katar, kaszel, duszności, dreszcze. W trosce o innych pacjentów oraz personel osoby w objawami chorobowymi nie będą przyjmowane. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek objawów przeziębienia prosimy o kontakt w celu przełożenia wizyty.

UWAGA: NIE POBIERAMY DODATKOWEJ OPŁATY SANITARNEJ

 

INFORMACJA ORGANIZACYJNA DLA PACJENTÓW

 

1. Umawianie wizyt dostępne jest tylko drogą telefoniczną i online 791 876 888, e-mailową: gabinet@proortodont.pl lub za pośrednictwem formularza/ chatu na stronie Proortodont (NIE UMAWIAMY WIZYT OSOBIŚCIE W KLINICE !)
2. Potwierdzenie umówienia wizyty pacjenta będzie poprzedzone telefonicznym wywiadem obecnego stanu zdrowia oraz wywiadem epidemiologicznym.
3. Przyjście na wizytę odbywa się tylko na wyznaczona godzinę (z uwagi na konieczność dezynfekcji nie ma możliwości wejścia i przebywania w klinice przed wyznaczoną godziną wizyty, brak możliwości przebywania w poczekalni)
4. Przyjście na wizytę jest możliwe tylko i wyłącznie samodzielnie – bez osób towarzyszących (osoby towarzyszące nie mogą przebywać w poczekalni).
5. Wizyty dzieci odbywają się pod opieką tylko jednego opiekuna.
6. Po wejściu do kliniki od każdej osoby wymagana jest dezynfekcja dłoni – dozownik z płynem do dezynfekcji jest dostępny przy głównych drzwiach wejściowych.
7. Po dezynfekcji rąk każda osoba musi założyć rękawiczki jednorazowe (rękawiczki zapewnia klinika).
8. Przed realizacją wizyty personel kliniki u każdego pacjenta i opiekuna dokona pomiaru temperatury, wręczy ankietę epidemiologiczną wraz z dodatkowym oświadczeniem do wypełnienia.
9. Realizacja wizyty odbywa się pod warunkiem stwierdzenia braku przeciwskazań – na podstawie ww. badania oraz analizy ankiety epidemiologicznej.
10. Przy recepcji kliniki może znajdować się tylko jedna osoba/ należy zachować odstęp 1,5m od pracownika kliniki.

 

Każda wizyta w klinice odbywa się pod opieką asystentki, która przeprowadzi pacjenta przez proces przyjęcia, realizację usługi i rozliczenia celem zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa oraz komfortu.
Wszystkie zabiegi rozliczane są zgodnie z obowiązującym cennikiem i nie pobieramy żadnej dodatkowej opłaty sanitarnej.

 

BEZPIECZEŃSTWO WYKONYWANIA ZABIEGÓW – PROCEDURY OCHRONNE

 

W klinice Pro Ortodont wdrożone zostały specjalne warunki zabezpieczenia dla personelu medycznego, zabezpieczenia wszystkich pomieszczeń w tym recepcji, łazienek i gabinetów zabiegowych. Personel kliniki realizuje usługi wedle dodatkowych wewnętrznych wytycznych procedur bezpieczeństwa.

 

Pacjenci przyjmowani są z wydłużoną przerwą techniczną.

 

Po każdej wizycie przeprowadzana jest dokładna dezynfekcja całego gabinetu. Dezynfekacja innych pomieszczeń w tym poczekalni, łazienek dla pacjentów i personelu, pomieszczenia socjalnego, pomieszczenia do sterylizacji z użyciem środków dezynfekujących, lampy UV oraz przeprowadzane jest również dodatkowe wietrzenie wg wewnętrznego harmonogramu kliniki.
Przeprowadzana jest również rutynowa sterylizacja wszystkich końcówek w autoklawie (mikrosilnik, turbina, dmuchawka).
W poczekalni i recepcji kliniki prowadzona jest regularna dezynfekcja powierzchni, klamek, uchwytów, długopisów i foteli.
Troszcząc się o bezpieczeństwo naszych pacjentów, jak i bezpieczeństwo naszych pracowników i ich rodzin, dokładamy wszelkich starań ,aby zminimalizować ryzyko transmisji wirusa.

 

Szanowni Pacjenci,
Informujemy, że jako Klinika Pro Ortodont , spełniliśmy wymagane kryteria ochronne i jesteśmy w pełni przygotowani, aby przyjąć Was w maksymalnie bezpiecznych warunkach. Wiąże się to z dodatkowymi procedurami dostosowania gabinetu w tym – wentylacji, dezynfekcji, sterylizacji wydłużenia czasu leczenia, zabezpieczenia gabinetu. Jako klinika i personel medyczny dołożyliśmy wszelkich starań aby wdrożyć i utrzymać maksymalny poziom bezpieczeństwa dla naszych pacjentów i tak samo dla personelu i pośrednio dla ich rodzin . Dostosowanie gabinetu do obecnej i zmieniającej się sytuacji epidemiologicznej wymaga znacznego wysiłku i zmiany organizacji w przyjmowaniu pacjentów i mamy nadzieję na zrozumienie ze strony naszych pacjentów w przypadku dodatkowych niedogodności w realizowaniu wizyt jak np. wydłużony czas wizyty.
Naszym celem jest zachować najwyższy komfort świadczonych usług dla naszych pacjentów. Dla zwiększenia bezpieczeństwa i wygody wdrożyliśmy możliwość kontaktu z nami za pośrednictwem chatu na stronie www.proortodont.pl i na naszym profilu facebook. W najbliższym czasie wprowadzimy również dodatkową możliwość realizowania usług- zdalnych konsultacji w formie teleporady stomatologicznej. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z personelem naszej kliniki. Chętnie odpowiemy na każde pytanie.

Z wyrazami szacunku,

lek. stom. Arleta Nawrolska
Dyrektor Medyczny, Klinika Pro Ortodont

 

WYMAGANE DOKUMENTY

 

Przed realizacją usługi medycznej pacjent zobowiązany jest wypełnić następujące dokumenty:
a. Ankieta epidemiologiczna
b. Oświadczenie

 
*data wprowadzenia 26.06.2020

Copyright 2020 by Pro Ortodont, ul. Filtrowa 59/2, 02-056 Warszawa

NIP: 8361328938, REGON: 750803965